_TWOJE OPOWIEŚCI
Pilnie obserwujemy, jak zmienia się PR na świecie. Śledzimy pojawiające się koncepcje, przeglądamy strategie, czytamy prognozy i kibicujemy tym, którzy mają odwagę eksperymentować z nowymi sposobami organizacji procesów komunikowania się z otoczeniem. Inspirują nas sukcesy, a niepowodzenia dopingują do jeszcze wytrwalszej pracy. Szukamy swojej własnej, najlepszej drogi, bo to, co się dzieje wokół nas prowadzi do jasnej konkluzji: PR już nigdy nie będzie taki, jakim opisują go dzisiejsze podręczniki.
Wiemy, w jakim kierunku musimy dzisiaj iść, ale wiemy także, że żadna z dotychczas skonstruowanych koncepcji komunikacyjnych nie jest odpowiednio dopasowana do naszych realiów. Musiało powstać coś nowego. Stworzyliśmy newsfarming.
Newsfarming to wybór tego, co najlepsze w nowoczesnym PR, dziennikarstwie korporacyjnym, storytellingu, zarządzaniu społecznościami, content marketingu i produkcji angażujących materiałów multimedialnych. To metoda zdobywania reputacji, która pomaga docierać za pomocą materiałów wysokiej jakości do społeczności zgromadzonych wokół organizacji i budować wizerunek zgodny z przyjętymi założeniami. To działania komunikacyjne oparte na profesjonalizmie, zaufaniu i wzajemności. To komunikowanie się zgodnie z zasadą EC=MC („Every Company is Media Company”). To przekonanie, że przyszłość PR należy do tych, którzy umieją stosować się do zasady: „telling, not selling”.
Dziś tworzymy i zarządzamy własnymi mediami organizacji i kanałami komunikacyjnymi, zajmujemy się produkcją materiałów multimedialnych, przystosowujemy treści zgodnie z ich przeznaczeniem i prowadzimy dialog ze społecznościami.
Opowiadamy historie, które pomagają zmieniać świat.
Tym się zajmujemy.
I tu dowiesz się więcej: link do prezentacji nt newsfarmingu
Od 2015 roku realizujemy projekt organizacji Newsroomu i produkcji materiałów informacyjnych dla Urzędu Miasta Poznania [link]
_BULLHORN COMMUNICATIONS
organizujemy własne media organizacji (NEWSFARMING)
analizujemy sytuację i przygotowujemy koncepcje funkcjonowania zespołu tworzącego treści
przygotowujemy koncepcję i nadzorujemy wykonanie newsroomu w sieci
nadzorujemy sprawne działanie newsroomu
zajmujemy się produkcją treści video, foto, audio i tekstowych
organizujemy obecność organizacji w sieci (tworzenie i obsługa profili w serwisach społecznościowych, na forach i stronach www)
kolportujemy treści zgodnie z założeniami strategicznymi, dostosowując je do specyfiki poszczególnych kanałów
monitorujemy dyskusje nt. organizacji w sieci i zabieramy w nich głos
Kształtowanie relacji
Własne media (newsfarming)
Wydarzenia specjalne