_OBRAZ
_filmy
Możesz przyjść do nas z gotowym scenariuszem, scenopisem i storyboardem, a my pomożemy ci zrobić film, który sobie wymarzyłeś. Ale możesz też przyjść do nas z dość ogólnym pomysłem rzuconym na spotkaniu firmowym: “A może zrobilibyśmy film?”, a wtedy my podpowiemy ci, jakiego filmu potrzebujesz, jak go zrealizować i ile w to będziesz musiał włożyć pracy (i pieniędzy…).
Internet kocha krótkie filmy i co do tego nikt nie ma wątpliwości, ale przygotowanie nieśmiesznego, zwięzłego, treściwego filmu, który przedstawi fakty, opowie historię i wykona założoną pracę jest dość skomplikowanym zadaniem. I my to zadanie wykonujemy dobrze.
Dzielimy krótkie filmy na dwa podstawowe rodzaje (na nich najlepiej się znamy):
- materiały newsowe – to materiały dziennikarskie poruszające jeden konkretny temat w sposób prosty i zrozumiały dla bardzo konkretnego odbiorcy
- filmy promocyjne – wizerunkowe materiały promujące organizację, wydarzenie, produkt czy usługę
Ale nie wszystko da się pokazać w 30 sekund. Czasem nie wystarczą 3 minuty. Bywa, że 10 minut to za mało. Czasem film musi trwać naprawdę długo (a i tak dla niektórych będzie za krótki).
Relacje z dużych wydarzeń, wywiady, koncerty, przedstawienia, prezentacje, filmy instruktażowe – to wszystko produkcje przeznaczone dla precyzyjnie określonego odbiorcy, który włącza film, bo go szukał, bo jest zainteresowany, bo chce się dowiedzieć. Temu odbiorcy musimy dostarczyć odpowiedzi, zaspokoić jego ciekawość i przykuć do ekranu.
Takie filmy też robimy.
Do wszystkich materiałów przygotowujemy oprawę graficzną, dostosowujemy ścieżkę dźwiękową (muzyka, efekty) i dostarczamy pliki z transkrypcją, przygotowane w formatach akceptowanych przez najpopularniejsze platformy: facebook, YouTube, Vimeo.
Do produkcji materiałów wykorzystujemy całą gamę dostępnego sprzętu audiowizualnego w rozdzielczości 4K: kamery tradycyjne, sportowe i drony, mechaniczne stabilizatory obrazu, zestawy mikrofonów przewodowych i bezprzewodowych, zestawy oświetleniowe precyzyjnie dostosowane do potrzeb oraz systemy wielokanałowej realizacji dźwięku i obrazu na żywo (streaming).
No i jeszcze jedno: krótkie filmy żyją z reguły krótko, długie – nabierają wartości z czasem.
_wybrane produkcje wideo
Akademia Osteopatii (od 2020) – materiały wideo (news, promo)
ENEA SA (2020) – materiały wideo (news)
Poznański Chór Chłopięcy (2020) – rejestracja koncertu, klip wideo
Grupa Komputronik (od 2019) – materiały wideo (news, case study, promo, wywiady, webinary, streaming)
Deutsch-Polnische Gesellschaft Berlin/Kulturzug Berlin-Wrocław (od 2021) – filmy dokumentalne
Newsroom (2015-2021) – cykliczna produkcja materiałów newsowych dla Newsroomu Urzędu Miasta Poznania
Polska Agencja Prasowa (od 2016) – relacje wideo z regionu
Jedzielnia (od 2018) – relacje wideo z wydarzeń organizowanych przez Bullhorn Communications
Eutelsat (2019) – case study
Fundacja Komputronik (2019) – film promujący kampanię społeczną EkoChallenge
Straż Miejska Miasta Poznania (2019) – klip promocyjny
Kancelaria FilipiakBabicz (2018) – klip promocyjny
Snow On Hel (2017) – relacje z wydarzenia
aeroMind (2016) – film promocyjny
Velocity (2016) – film promocyjny i cykl materiałów wideo
Autojet (od 2014) – seria filmów promocyjnych i informacyjnych dla producenta urządzeń przemysłowych
DRON/UP! i Drzwi Otwarte Portu Lotniczego Poznań-Ławica (2015) – relacja z wydarzenia organizowanego przez Bullhorn Communications
Przyjaciele i Partnerzy (2013) – na zlecenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, film promocyjny
Palazzo Rosso (2012) – na zlecenie studia architektonicznego ADS, film promocyjny
Enea – energia płynie (2012) – na zlecenie ENEA SA, film korporacyjny
Ukryty skarb (2010) – na zlecenie MPK w Poznaniu, film promocyjny
Zmiana gazu (2007) – na zlecenie Wielkopolskiego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, film informacyjno-promocyjny
Film promujący cykl szkoleń dla operatorów bezzałogowych statków powietrznych.
View ProjectFIlm promocyjny i cykl materiałów informacyjnych.
View ProjectCykliczna produkcja materiałów informacyjnych dla Urzędu Miasta Poznania.
View Project_DŹWIĘK, CZYLI PODCAST
Podcast to trochę inna para kaloszy.
Przy realizacji podcastów operujemy wyłącznie dźwiękiem. Tu nie ma możliwości uatrakcyjnienia przekazu kolorową, nowoczesną, modną czy zaskakującą formą. Tu liczy się pomysł, zaangażowanie i determinacja. I głos.
Podcasty żmudnie wyrąbują sobie miejsce w świadomości internautów, a przede wszystkim: użytkowników smartfonów. Nie angażują bowiem tak bardzo jak filmy (podcastów można słuchać wykonując inne czynności, np. prowadząc samochód, podczas spaceru czy na rowerze – wszędzie tam, gdzie sprawdza się radio), pozwalają zagłębić się w temacie i oferują niezwykły komfort wyboru czasu i miejsca uruchomienia.
Proste? Nie do końca. Zrobienie dobrego podcastu z armią słuchaczy to sztuka. Sztuka, w której pomagamy.
A pomagamy w:
– przygotowaniu koncepcji podcastu
– określeniu strategii działania
– przygotowaniu do prowadzenia
– przygotowaniu materiałów promocyjnych (foto, okładka, opis)
– kwestiach technicznych
I co niezmiernie ważne: nagrywamy podcast (także z udziałem gości telefonicznych i internetowych: np. przez Skype, Zoom), przygotowujemy plik dźwiękowy i umieszczamy kolejne odcinki na wszystkich najważniejszych platformach podcastowych.
Do dyspozycji podcasterów oddajemy nasze studio nagraniowe, ale ruszamy także ze sprzętem w teren, na dowolny plan (który możemy dostosować do wymogów profesjonalnej rejestracji dźwięku).
Acha, i jeszcze coś: każdy podcast możemy zamienić w videocast.
_FOTO I SKŁAD
_wybrane sesje fotograficzne
Brandline (2020-2021) – sesje produktowe
Strażnicy Miejscy Miasta Poznania (2019)
Urządzenia Autojet (2014-2016)
Szefowie największych firm Wielkopolski (2013) – na zlecenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
Blogerki modowe (2011) – na zlecenie NIVEA Polska
Relacje fotograficzne z wydarzeń (2008-2013) – na zlecenie Fresenius Medical Care Polska
_wybrane publikacje
Administracja podatkowa (2014, 2015) – na zlecenie Ministerstwa Finansów
Przyjaciele i Partnerzy (2014) – na zlecenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
30 lat administracji podatkowej (2013) – na zlecenie Ministerstwa Finansów
Kampania Drugie życie (2012, 2013) – na zlecenie Fresenius Medical Care Polska
Kształtowanie relacji
Własne media (Newsfarming)
Wydarzenia specjalne