_OBRAZ

_filmy

Możesz przyjść do nas z gotowym scenariuszem, scenopisem i storyboardem, a my pomożemy ci zrobić film, który sobie wymarzyłeś. Ale możesz też przyjść do nas z dość ogólnym pomysłem rzuconym na spotkaniu firmowym: “A może zrobilibyśmy film?”, a wtedy my podpowiemy ci, jakiego filmu potrzebujesz, jak go zrealizować i ile w to będziesz musiał włożyć pracy (i pieniędzy…).

Internet kocha krótkie filmy i co do tego nikt nie ma wątpliwości, ale przygotowanie nieśmiesznego, zwięzłego, treściwego filmu, który przedstawi fakty, opowie historię i wykona założoną pracę jest dość skomplikowanym zadaniem. I my to zadanie wykonujemy dobrze. 

Dzielimy krótkie filmy na dwa podstawowe rodzaje (na nich najlepiej się znamy):

  • materiały newsowe – to materiały dziennikarskie poruszające jeden konkretny temat w sposób prosty i zrozumiały dla bardzo konkretnego odbiorcy
  • filmy promocyjne – wizerunkowe materiały promujące organizację, wydarzenie, produkt czy usługę 

Ale nie wszystko da się pokazać w 30 sekund. Czasem nie wystarczą 3 minuty. Bywa, że 10 minut to za mało. Czasem film musi trwać naprawdę długo (a i tak dla niektórych będzie za krótki). 

Relacje z dużych wydarzeń, wywiady, koncerty, przedstawienia, prezentacje, filmy instruktażowe – to wszystko produkcje przeznaczone dla precyzyjnie określonego odbiorcy, który włącza film, bo go szukał, bo jest zainteresowany, bo chce się dowiedzieć. Temu odbiorcy musimy dostarczyć odpowiedzi, zaspokoić jego ciekawość i przykuć do ekranu.

Takie filmy też robimy.

Do wszystkich materiałów przygotowujemy oprawę graficzną, dostosowujemy ścieżkę dźwiękową (muzyka, efekty) i dostarczamy pliki z transkrypcją, przygotowane w formatach akceptowanych przez najpopularniejsze platformy: facebook, YouTube, Vimeo.

Do produkcji materiałów wykorzystujemy całą gamę dostępnego sprzętu audiowizualnego w rozdzielczości 4K: kamery tradycyjne, sportowe i drony, mechaniczne stabilizatory obrazu, zestawy mikrofonów przewodowych i bezprzewodowych, zestawy oświetleniowe precyzyjnie dostosowane do potrzeb oraz systemy wielokanałowej realizacji dźwięku i obrazu na żywo (streaming).

No i jeszcze jedno: krótkie filmy żyją z reguły krótko, długie – nabierają wartości z czasem.

_wybrane produkcje wideo

  Akademia Osteopatii (od 2020) – materiały wideo (news, promo)

  ENEA SA (2020) – materiały wideo (news)

  Poznański Chór Chłopięcy (2020) – rejestracja koncertu, klip wideo

  Grupa Komputronik (od 2019) – materiały wideo (news, case study, promo, wywiady, webinary, streaming)

  Deutsch-Polnische Gesellschaft Berlin/Kulturzug Berlin-Wrocław (od 2021) – filmy dokumentalne

  Newsroom (2015-2021) – cykliczna produkcja materiałów newsowych dla Newsroomu Urzędu Miasta Poznania

  Polska Agencja Prasowa (od 2016) – relacje wideo z regionu

  Jedzielnia (od 2018) – relacje wideo z wydarzeń organizowanych przez Bullhorn Communications

  Eutelsat (2019) – case study

  Fundacja Komputronik (2019) – film promujący kampanię społeczną EkoChallenge

  Straż Miejska Miasta Poznania (2019) – klip promocyjny

  Kancelaria FilipiakBabicz (2018) – klip promocyjny

  Snow On Hel (2017) – relacje z wydarzenia

  aeroMind (2016) – film promocyjny

  Velocity (2016) – film promocyjny i cykl materiałów wideo

  Autojet (od 2014) – seria filmów promocyjnych i informacyjnych dla producenta urządzeń przemysłowych

  DRON/UP! i Drzwi Otwarte Portu Lotniczego Poznań-Ławica (2015) – relacja z wydarzenia organizowanego przez Bullhorn Communications

  Przyjaciele i Partnerzy (2013) – na zlecenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, film promocyjny

  Palazzo Rosso (2012) – na zlecenie studia architektonicznego ADS, film promocyjny

  Enea – energia płynie (2012) – na zlecenie ENEA SA, film korporacyjny

  Ukryty skarb (2010) – na zlecenie MPK w Poznaniu, film promocyjny

  Zmiana gazu (2007) – na zlecenie Wielkopolskiego Operatora Systemu Dystrybucyjnego, film informacyjno-promocyjny

_DŹWIĘK, CZYLI PODCAST

Podcast to trochę inna para kaloszy. 

Przy realizacji podcastów operujemy wyłącznie dźwiękiem. Tu nie ma możliwości uatrakcyjnienia przekazu kolorową, nowoczesną, modną czy zaskakującą formą. Tu liczy się pomysł, zaangażowanie i determinacja. I głos.

Podcasty żmudnie wyrąbują sobie miejsce w świadomości internautów, a przede wszystkim: użytkowników smartfonów. Nie angażują bowiem tak bardzo jak filmy (podcastów można słuchać wykonując inne czynności, np. prowadząc samochód, podczas spaceru czy na rowerze – wszędzie tam, gdzie sprawdza się radio), pozwalają zagłębić się w temacie i oferują niezwykły komfort wyboru czasu i miejsca uruchomienia. 

Proste? Nie do końca. Zrobienie dobrego podcastu z armią słuchaczy to sztuka. Sztuka, w której pomagamy.

A pomagamy w:

– przygotowaniu koncepcji podcastu 

– określeniu strategii działania

– przygotowaniu do prowadzenia

– przygotowaniu materiałów promocyjnych (foto, okładka, opis)

– kwestiach technicznych

I co niezmiernie ważne: nagrywamy podcast (także z udziałem gości telefonicznych i internetowych: np. przez Skype, Zoom), przygotowujemy plik dźwiękowy i umieszczamy kolejne odcinki na wszystkich najważniejszych platformach podcastowych.

Do dyspozycji podcasterów oddajemy nasze studio nagraniowe, ale ruszamy także ze sprzętem w teren, na dowolny plan (który możemy dostosować do wymogów profesjonalnej rejestracji dźwięku).

Acha, i jeszcze coś: każdy podcast możemy zamienić w videocast.

_FOTO I SKŁAD

_wybrane sesje fotograficzne

  Brandline (2020-2021) – sesje produktowe

  Strażnicy Miejscy Miasta Poznania (2019)

  Urządzenia Autojet (2014-2016)

  Szefowie największych firm Wielkopolski (2013) – na zlecenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

  Blogerki modowe (2011) – na zlecenie NIVEA Polska

  Relacje fotograficzne z wydarzeń (2008-2013) – na zlecenie Fresenius Medical Care Polska

_wybrane publikacje

7bt7e

  Administracja podatkowa (2014, 2015) – na zlecenie Ministerstwa Finansów

  Przyjaciele i Partnerzy (2014) – na zlecenie Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu

  30 lat administracji podatkowej (2013) – na zlecenie Ministerstwa Finansów

  Kampania Drugie życie (2012, 2013) – na zlecenie Fresenius Medical Care Polska

Myślisz, że możemy Ci pomóc? Odezwij się do nas!

Sprawy ruszą z miejsca.